Informació general

SHIDCAT

El Sindicat d'Higienistes Dentals de Catalunya (en endavant SHIDCAT) té com a objectiu la representació, defensa i promoció dels interessos econòmics, socials, laborals, culturals i professionals dels higienistes dentals. També fomentar la solidaritat dels afiliats promocionant i creant serveis comuns de naturalesa assistencial, i programar les accions convenients per a aconseguir millores socials i econòmiques per als higienistes dentals. El sindicat vetllarà perquè l'accés a la professió sigui d'igualtat des de dins i fora de les empreses que prestin els seus serveis.

HORARI D'ATENCIÓ A L'AFILIAT:

(de dilluns a divendres)

De 9h a 19h.

La seu del SHIDCAT és:

C. de Rosselló 35
08029 Barcelona

WEB DEL SHIDCAT

Aquest lloc web vol ser una plataforma per a tots els treballadors higienistes dentals de Catalunya que tenen interès en conèixer i defensar els seus drets laborals per millorar les seves condicions de treball.