Presentació Butlletí SHIDCAT

Benvolguts/des afiliats/des,

És per a mi tot un orgull anunciar-vos l'aparació del butlletí del Sindicat d'Higienistes Dentals de Catalunya que fa uns dies ja vau rebre per correu electrònic. Aquesta nova publicació de periodicitat mensual i en format exclusivament digital, informarà de tota l'activitat del sindicat així com de les darreres notícies de caire laboral.

BUT 01 v2 300El butlletí és el resultat de l'aposta del SHIDCAT per l'ambit digital, com a conseqüència de la irrupció de les noves tecnologies, que permeten cada dia més possibilitats de comunicació, així com de la creixent consciència ecològica.

A l'igual que el SHIDCAT, la nova publicació està oberta a les suggerències i comentaris de tots els afiliats i us convido a participar activament.

Cordialment,

Diego Caba